Pohjoisten rajakuntien neuvosto kokoontui Karasjoella 28.-29.5.

ilman tiheys lämpötilan mukaan julkaistu: pe 01.06.2018 klo 18:08

anastasia kulmaväri hinta Pohjoisten rajakuntien neuvosto, johon kuuluu 15 kuntaa Norjasta, Ruotsista, Suomesta ja Venäjältä, kokoontui Karasjoella 28.-29. toukokuuta. Neuvosto järjesti yhdessä Pohjoiskalotin neuvoston ja Pohjoiskalotin rajaneuvonnan kanssa seminaarin rajaesteistä. Yleiskokouksessa esitettiin rajaneuvontapisteen perustamista Pohjois-Lapin alueelle.
Inaria kokouksessa edustivat valtuuston puheenjohtaja Anu Avaskari ja kunnanjohtaja Toni K. Laine. Kuvassa vasemmalta Enontekiön Kehityksen toimitusjohtaja Hannu Autto, Inarin kv. koordinaattori Eila Rimpiläinen, Petsamon kunnanjohtaja Eduard Zatona, Anu Avaskari, Etelä-Varangin kunnanjohtaja ja rajakuntaneuvoston johtaja Rune Rafaelsen, Nikkelin kaupunginjohtaja Elena Budakhina, Sodankylän vs. talousjohtaja Antti Jämsen, Petsamon kv. koordinaattori Tatiana Bazanova, Tanan kunnanjohtaja Frank Ingilæ, Utsjoen kunnanjohtaja Vuokko Tieva-Niittyvuopio, Toni K. Laine, Utsjoen kunnanhallituksen puheenjohtaja Ilmari Tapiola ja Etelæ-Varangin kv. koordinaattori Liza Stepanova.

nuorisojoukko pahoinpiteli ja ryösti miehen nummelassa